2020. június 20., szombat

Mérleg

Mint minden rendes nő reggel, mosdó után meztelenül állok mérlegre. Ezzel nincs is semmi gond, hiszen a lényeg az, hogy a körülmények azonosak legyenek.

Nem tudom, más hogyan van vele, képes vagyok naponta ráállni a mérlegre, sőt már olyan is volt, hogy reggel és este is ráálltam. Pedig pontosan tudom, hogy ettől csak kiborulok, hiszen ennyi idő alatt semmi látványos nem tud történni, sőt. Ha egy kicsit többet lógatom a lábam, jobban bevizesedek, máris 1-2kg-val többet mutat a mérleg.
Arról ne is beszéljünk, hogy az én mérlegem pontossága kb annyi, hogy ugyanakkor többször ráállva képes fél kg különbséget is mutatni.

A mérlegre állásaim gyakoriságát úgy próbálom csökkenteni, hogy csak a péntek reggeli adatot rögzítem. A többi adat, ha mérlegelek is, megy az éterbe, mert úgyis elfelejtem :)

Nincsenek megjegyzések: