2020. november 5., csütörtök

november 4.

Mozgás: pihenőnap

Étkezés: elszállt :( Estig egész jó voltam, bár már délelőtt mindenbe belecsipegettem, és mivel pékáru begyűjtős voltam délelőtt is meg este is, így a lehetőség is adott volt. Erre valamit ki kell találnom. A begyűjtés kihagyása nem lehetőség, tehát arra kell, hogy képes legyek nem enni belőle. 1500-ig írtam, de több lett :( Írhatnék mentségeket, hogy meg fog jönni 1-2 napon belül, vagy hogy épp egy kardiológiai kivizsgálásban vagyok, és feszültség és para van bennem..., de ez nem mentség a zabálásra.
Mindenesetre a szénhidrátban szegény, cserébe zsírban és fehérjében gazdag ebédem sem segített a dolgon, úgyhogy az a kísérlet is lezárva.
Volt egy pillanat, amikor megfordult a fejemben, hogy egész egyszerűen nem írom be, nem vallom be a plusz zabálást, de azonnal figyelmeztettem magam, hogy kit is akarok átverni???

Krém: kéz.

Nincsenek megjegyzések: