2020. december 16., szerda

Belevágtam

Bár a terv az volt, hogy egy-két dolgot lecserélek, és szép lassan próbálkozom, működöm-e ezzel a fajta étkezéssel, végül úgy alakult, hogy lényegében belevágtam 2 napja a teljes értékű növényi étrendnek.

Egyelőre nem 100%-os, de igyekszem. Pl az itthon lévő tejporos kávémat meg fogom még inni, de most úgy gondolom, nem veszek újat. De nem ettem állati eredetűt 2,5 napja már.

A napjaim továbbra is panelekből állnak.

Reggeli: továbbra is zabkása. A korábbihoz képest annyi változott, hogy egy negyed kanál kurkuma is kerül bele.

Tízórai-uzsonna: jelenleg zöldturmix. A maiban bébispenót, banán, málna és áfonya van. Ja, meg mandulatej. Tartottam tőle, de imádtam.

Ebéd: 3. napja csicseriborsópörkölt bulgurral és savanyúval, valamint a szokásos útifűmaghéjas pudingom.

Vacsora: rozskenyér babkrém, zöldség.

Pótvacsora grillezett cukkini meg a puding. 

Az uzsonnánál éreztem azt tegnap meg tegnapelőtt, hogy muszáj ennem még valamit, mert különben nem lesz meg az 1200kcal-ám. Így ettem egy kis olajos magot.

Jól érzem magam. Tényleg. Tegnap véletlenül beleettem a gyerekek paprikás krumplijába kerülő kolbászba, de egyébként nem hiányzott semmi állati cucc.

Holnap sárgaborsófőzeléket főzök magamnak :)

Nincsenek megjegyzések: