2020. szeptember 11., péntek

szeptember 10.

Mozgás: a szerda-péntek-vasárnap futós napokról váltani akartam a kedd-csütörtök-hétvégére, mert sétálni hétfőn, szerdán és pénteken tudok nyugisabban, és jobb az elosztás, ha nem egy nap megyek kétfélét, máskor meg semmit. A most csütörtök megfelelőnek tűnt a váltás levezénylésére. Persze. Csak az 5.00-s és az 5.05-ös ébresztőt is kinyomtam. Nemcsak szundira raktam, így negyed 7-kor keltem, amikor már a család is mozgolódik. Ilyenkor 7-ig sehova. Végül a gátlásaim közt vergődtem, hogy ugyan később, de menjek a környező utcákra, vagy menjek messzebbre futni. A sok járókelő között már nem voltam képes utcán futni, így maradt a Bikás parki futópálya. 2x13 perc alatt 3040m-t futottam, majd gyors nyújtás és irány a dolgomra.

Étkezés: 1293kcal

Krém: arc is kéz is.

Nincsenek megjegyzések: