2021. március 28., vasárnap

40 felett

43 éves vagyok. Mintha lejárt volna a garanciám, és sorra jönnek a mindenféle nyűgök. Persze nem tudom eldönteni, a korom, a sokáig vitt extrém túlsúlyom vagy mégis mi az erősebb hatás. Mindenesetre olyan, mintha mindig történne valami, kiderülne valami új.

Augusztusban kiderült, hogy IGT-m van. Ami már rosszabb, mint az IR, hiszen az inzulin már nem képes helyre rángatni a cukrot étkezés után.

A futáskor felmerült, hogy a pulzusom nem túl magas-e terhelésre. Novemberben végignyomtam egy teljes kardiológiai kivizsgálást. Minden ok. Volt. Most a covid után újabb kör kezdődik kedden. Illetve kérdés, mi lesz. Újabb kör? Vagy hogyan tovább?

A vállamon volt egy pici pukli. Persze belobbant. Fáj. Elmentem bőrgyógyászhoz, aki szerint egy ciszta, és megpróbálta kinyomni, de nem ment (én meg majdnem bepisiltem a fájdalomtól). Kaptam antibiotikumot szájon át meg krémet, hogy lehúzza a gyulladást. Ha nem sikerül, akkor sebészet és felvágják. Na, ettől a mondattól beszartam. De nem akar javulni :(

Előjött ez a lábfájdalom. A bal lábam külső talpélénél. December óta folyamatos kezelés alatt van. És mintha mindig valami új dolog derülne ki. Értem én, hogy valahol mélyen van egy ok, és ki tudja, mióta van jelen az életemben az az ok, amire kompenzáltam a mozgásomban, majd a sok gyaloglás, futás talán még inkább rontott az állapoton.

Azt már tudom, hogy nincs fáradásos törés a lábfejemben. Az inak, csontok a helyükön. A vádlim alakul. Most kiderült, hogy ferde a medencém. Holnap röntgen, hogy egyforma hosszúak-e a combcsontjaim.


Nincsenek megjegyzések: