2021. április 1., csütörtök

március

Ez volt az a hónap, amikor az elején úgy éreztem, el kell engednem ezt a dolgot. Egyszerűen nem ment. Bár én túl voltam rajta, és 1-én szabadultam a karanténból, mégis nagyon nyomasztott az egész. Így azt gondolom, ennek megfelelően hullámzó hónapot zártam.

Mozgás:
Séta: 18
Futás: 2 (ok, egynek sem lett volna szabad lennie még)
Tánc: 1
Torna Szilvivel: 6
Pihenőnap: 6
Ez összesen 33, szóval 2 nap is volt, amikor több dolgot is csináltam. A mozgásomra büszke vagyok. Az arányokon szeretnék hosszú távon módosítani, hogy több legyen a futás benne, de ehhez túl kell lennem a kardiológiai kivizsgáláson.

Étkezés:
1350 kcal alatt: 20
1350-1500 kcal között: 2
1500 kcal felett: 9
Na, ez a hónap elszállt. Tudtam. El is engedtem. Ahhoz képest pozitív a csalódásom. 

Krém:
Arc: 1
Kéz: 1
Arc és kéz: 28
Egyik sem: 1

Zűrös hónapom volt. Elengedtem már a hónap elején. Ahhoz képest megdöbbentő számomra is az eredmény.

Nincsenek megjegyzések: