2020. július 31., péntek

Célok és eredmények

2,5 évvel ezelőttig 82-83 kg volt a súlyom alapvetően stabilan a nagy fogyás után tartva. Majd jött a 40. születésnapom, egy lelkileg zűrös év, amit igazi stresszevőként 15kg plusszal zártam. A következő év közepén letettem a cigit, és év végére újabb 5kg-val nőtt a súlyom. Természetesen próbálkoztam kordában tartani, de agyban nem voltam készen erre.

2019. december 30-án tettem néhány fogadalmat. A mozgásról, az étkezésről, krémezésről. Ezen a napon sétálás közben egyszercsak azon kaptam magam, hogy a Ringló utcán sétálok, csökkennek a házszámok, és én pont a 103-as előtt állok, a súlyom pedig 102,7kg. Elbúcsúztattam mindkettőt, és azóta a heti mérlegelős napon, amikor a súlyomat rögzítem, elzarándokolok a megfelelő házig.
Miért fontos ez? Mert ma a 83-as ház vár rám, és bár rettentően zűrös napom van, a séta nem maradhatott el. 


Ez volt az első cél. A hosszú távú cél az, hogy ne menjen többet fel a súlyom. Ezt szeretném tartani.

És van egy álmom, a 75kg. Azért álom, mert nem minden áron akarom. Több dolog is gátolhatja ezt az álmot, de a legfontosabb az a bőröm. Most 67kg-val vagyok könnyebb, mint 10 évvel ezelőtt. Ez a 67kg fogyás nyomokat hagyott a testemen. Nem tragikus a helyzet, és nem is lesz emiatt plasztikám, de a következő 8kg-t is bírni fogja vajon? Nem tudhatom. Egyszer már elengedtem ezt a kérdést, mert akkor az arcom 80kg alatt hirtelen a saját nagymamámmá tett.

Szóval most megyek tovább, majd meglátjuk, merre meddig.
A futás marad, a mozgás marad, a heti házszámlátogatós séta is marad.

Nincsenek megjegyzések: