2020. július 1., szerda

Újrakezdési beszámoló

December 30-án 102,7 kg-val indultam neki újra mindennek. Azóta írom az étkezési naplót és itt a napi beszámolót a fogadalmaimról.

Mérleg: 85,2 kg-vagyok. Fél év alatt fogytam 17,5kg-t.
December vége: 102,7 kg
Január vége: 98,1 kg
Február vége: 95,1 kg
Március vége: 92,4 kg
Április vége: 89,5 kg
Május vége: 87,9 kg
Június vége: 85,2 kg

Mozgás:
Január 12 pihenőnap
Február: 10 pihenőnap
Március:  9 pihenőnap
Április: 8 pihenőnap
Május: 13 pihenőnap
Június: 16 pihenőnap
Úgy néz ki, mintha ellustultam volna, pedig csak tömbösödtek a mozgásaim. Volt júniusban olyan nap, amikor 3 edzés is volt. Ezt szeretném kiegyensúlyozottabbá tenni.

Étkezés: számomra ez a legnehezebb pont.
Januárban 2 kilengés volt
Februárban 2 kilengős nap
Márciusban 3 kilengős nap
Áprilisban 2 kilengős nap
Májusban 3 kilengős nap
Júniusban 5 kilengős nap.
Összességében nem rossz a helyzet, de vissza kell térnem agyban jobban. A kontrollt vissza kell vennem teljesen.

Krém:
Januárban még nagyon nem ment betartanom
Februárban 2 nap maradt ki
Márciusban 1 nap maradt ki
Áprilisban 1 nap maradt ki
Májusban 1 nap maradt ki
Júniusban 4 nap maradt ki.
Ezek csalóka számok mert bár júniusban 4 nap is kimaradt, de az arcomat többször kentem, mint a korábbi hónapokban. De erre is jobban szeretnék figyelni.

Azt hittem, fegyelmezettebb voltam a végén, pedig nem. Úgyhogy itt a idő, hogy visszarángassam magam.

Terv: 82-83 kg-ig eljutni. Jutalom: 85 kg alatt jöhet a tetoválás.
Álom: továbbra is a 75 kg elérése mert akkor valósággá válhat a következő mondat: "75 kg vagyok, 75 kg-t fogytam"

Ha úgy érzem, elértem azt a pontot, amit szeretnék, akkor szépen lassan, de továbbra is kontroll alatt tartva szeretném felemelni a napi kalóriaadagomat.
A mozgást és a krémezést hosszú távon meg akarom tartani.
Meglátjuk. Én rajta vagyok.

Nincsenek megjegyzések: