2020. július 26., vasárnap

július 26.

Mozgás:
20 perc volt a terv 2650m (ezt jelzi a futótárs), 2350m az eddig használt Mi Fittel. Ez hihetőbbnek tűnik nekem. Tovább futottam, de azt nem tudok, mennyi.
Éjfélre értem haza a Hősök teréről (csak szurkolni voltam meg sofőrködni), így hiába jelzett az órám 5:30-tól, nem sikerült felkelnem. De az időjárás kegyes velem, és bár a páratartalom magas, nincs hőség.
Mai tapasztalás, hogy az izzadtság szembe kerülve csíp, és hogy az aszfaltkréta esőálló (ezeket a feliratokat még a pénteki futásomhoz kaptam).
Valamint ha feltoltad a fejedre a napszemüveget, azon csak lemosás után látsz át újra.

Étkezés: 1535kcal. Délután megbotlottam és onnantól vége

Krém: arc is kéz is.
Az arckrémem talán még 2 alkalommal lesz elég, úgyhogy ma vettem újat. Szintet lépek (vagyis hát tervezek). Van éjszakai és nappali krémem is.

Nincsenek megjegyzések: