2020. július 20., hétfő

július 19.

Mozgás: 5km-t futottam 48:13 alatt. Ez sétatempó.
Nem indultam hajnalban, mert se annyira meleg, se idő a gyerekfurikázás előtt. Volt viszont idő a reggeli zabkásámra.
Már az autómból kiszállva vettem észre, a futósfülesem lemerült, így a normál headsetemet vittem magammal és zene helyett egy futós beszélgetést hallgattam.
A terv, hogy futok 5km-t. Félúton elkezdett szemerkélni az eső. Egy pillanatra elgondolkoztam, hogy visszafordulok, de messze voltam még az 5km-től, és egyébként is azt mondtátok, a cipőm mindent kibír, és jó esőben futni. Hát legyen.
Az 5km meglett, a hozzátartozó idő másnak sétát jelentene, de az enyém. A cipőm cuppogott a víztől, a headset beázott (a futós fülesem elvileg vízálló, de azt még nem sikerült tesztelnem), és így még boltba is mentem :) volt sikerem :)
11225 lépés

Étkezés: 1226kcal

Krém: arc is kéz is

Nincsenek megjegyzések: