2021. február 3., szerda

február 2.

Mozgás: reggel 3x6 perc futás 2-2 perc sétákkal 2331m Az induláskor nagyon akartam, hiszen coryújrafut, de nem esett jól. Pedig az app edzéstervét is újraindítottam, hátha az a baj. De nem. A saját elvárásaim sokak még. Ne akarjak azonnal mindent. Türelem. Türelem. Én és a türelem... Hagyjuk a p...ba, ez nem nekem való. De nincs olyan, hogy feladom, miközben a környék tele van nekem szóló GoQueenGo feliratokkal. Tempó visszavesz, és menni fog ez. Majd egyszer, lesz verseny is. Talán. De ráérek. Úgyhogy vissza a tempóból, de nehogymár a második 6 percben feladjam, mert nem bírom.
E
ste tornáztam Szilvivel.


Étkezés: 1283 kcal, 24 g zsír, 201 g szénhidrát és 58 g fehérje

Krém: arc is kéz is.

Büszke vagyok magamra, hogy nem adtam fel a mai futást.

Nincsenek megjegyzések: