2021. február 14., vasárnap

Merre tovább?

Keresem az utamat, keresek bármit, ami irányt mutat. Egyelőre nem találom.

Volt egy célom. Legutóbb az, hogy visszafogyjak 85kg alá. Aztán volt egy álmom. 2 hete beteljesült az álmom azzal, hogy 75kg lettem. Azóta oda a fegyelmezettség. Céltalanul keringek.

Mert mi is a célom?  Az ÉN célom.

Az én célom vajon az, hogy a 75kg tartsam? Vagy csak a környezetem nyomja rám ezt az elvárást?

Célom befogyni az ideális súly tartományba BMI szerint? És ha oda befogyok, akkor már elégnek fogom tartani? Vagy csak most erre vinne a lendület?

Vagy hogyan tovább? Mi a cél? És mi lehet jó jutalom hozzá?

Mozgásügyileg egyértelműen célom újra elérni az 5 km fájdalommentes lefutását záróbusztempónál gyorsabban, de a jelenlegi hideg lemotivál ezügyben is. Nehezen indulok neki. Ismét bele kell szerkesztenem a napjaimba a futásaimat, csak nehéz, mikor időm lenne, az aszfalthoz fagyok, mikor szép az idő, nem érek rá...

Eddig azt gondoltam, hogy a súlytartás a cél napi kalóriaemeléssel, de ha ennyire nem megy, akkor biztos, hogy jó célt tűztem ki? Vagy csak ellenem dolgozik jelenleg az időjárás is és a fázás miatt vágyom állandóan még és még szénhidrátra?

Volt jutalomnak kitűzve például egy szövet kabát. Egyrészt mekkorában vegyem meg, ha azt sem tudom, mit akarok a súlyommal, másrészt ebben a pestises időszakban hova venném fel??

Oké, tegyük fel, megtalálom a célt. Mit tűzzek ki jutalomként? Nem kéne ételnek lennie, mert hát na :D Nem lehet menni sehova, úgyhogy ez is kilőve. Ruhadarab jelenleg nem motivál...

Nincsenek megjegyzések: