2021. február 10., szerda

Új célok

1,5 hete elértem a 75kg-t, és ezzel valósággá vált a "75 kg vagyok, 75 kg-t fogytam" álommondatom, és megcsináltattam a tetoválást.

Januárra kitűzött célom a 85kg alatt tartani a súlyomat volt, a kitűzött jutalom pedig egy szövetkabát. A kabát egyrészt már nem kapható, amit kinéztem, másrészt kicsit alakultak már a dolgok ezügyben.

Itt az ideje új célokat kitűzni. Alapvetően célom tartani a 75kg-t, és tartani a teljes értékű növényi étrendet. Jelenleg nem célom tovább fogyni. Ha úgy alakul ezzel az étrenddel, hogy fogyok, akkor fogyok, de nem cél. Sőt, a napi kalóriakeretet lassan elkezdem felemelni. 

Eddig 1200-1300 kcal között tartottam. Ha péntek reggel is 75kg-t mutat a mérleg, akkor 1250-1350kcal közöttit kezdek tartani 2-3 hétig. Ha azzal is marad a súlyom, akkor újabb emelés következik. 

Jutalom: ha március végén 75kg leszek maximum, akkor veszek új színes farmerdzsekit magamnak.

Nincsenek megjegyzések: