2020. október 28., szerda

Célmeghatározás

 Az elmúlt időszakban rájöttem már, hogy az én szuperképességem az, hogyha valamit belül elhatároztam úgy igazán mélyen és őszintén, akkor azt ha törik, ha szakad, megvalósítom. Nem tudom, mi ez. Akaraterő? Makacsság? Dac? Fogalmam nincs. De így fogytam le anno. Így adtam le most megint a kilóimat. Így tettem le a cigit. Így értem el az 5km futást....

Az alap az, hogy eldöntöm. Jön a kattanás és kész. Hogy mitől? Mindig mástól. Fogalmam nincs. Nem tudom befolyásolni.
Aztán utána járok. Mindent elolvasok az adott témában.
Majd elindulok az úton. Közben továbbra is keresek/olvasok a témában a folytatásról.
Valahol ekkortájt elmondom a környezetemnek, mert onnantól nincs visszaút, hisz segget nem csinálok a számból!

Legutóbb december 30-án határoztam el, hogy márpedig ha törik, ha szakad, visszafogyok 83kg-ra (akkor 102,7kg voltam), és megszerzem azt a képességet, hogy képes vagyok megállás nélkül lefutni 5km-t. Mindkettő megtörtént, így itt az idő, hogy újabb célt tűzzek ki magam elé.

Az alap cél-jutalom kombóban ott tartok, hogy az októberi cél az volt, hogy 83kg alatt legyen a súlyom. Ez pipa. A jutalomnak egy futóövet tűztem ki. De mikor elárultam ezt egy futós csoportban, kaptam egy parlagon lévő futóhátizsákot. Egyelőre így nem költök övre.

A következő célt januárra tűztem ki, szintén a súlyom megtartása a cél, azaz, hogy 82-83kg alatt legyek. És a jutalom? Jutalmul egy szövetkabátot szeretnék a télvégi leértékelésen. Nem mindenáron, de ha szembe jönne egy, amibe beleszeretek, akkor az velem jönne.

Milyen céljaim, álmaim vannak most?

Továbbra is nagy álmom, hogy elérjem a 75kg-t, mert az a fele lenne az indulósúlyomnak. Egyelőre nem vágyom több fogyásra, de erre nagyon, bár a testömegindexem alapján még ekkor is túlsúlyosnak számítok majd (75kg-nál 26,6 lesz, és 25 felett még túlsúlynak számít).

Újkeletű álmom egy futóverseny teljesítése. Virtuális futóversenyen már kétszer részt vettem. Egyszer 2,5km-t, egyszer pedig 5km-t futottam le. Így, hogy virtuális volt, nem fenyegetett a szintidő, a záróbusz, nincs tömeg... DE a pályát nekem kell kitalálnom, és mostanában az egyik applikáció nagyon bénán mér, és nincs célbaérés. Mármint az érzés, hogy van egy cél, ahova befutok, és egyértelműen teljesítem a távot. Ha még esetleg valaki várna is a célban, aki nekem drukkol, az pláne nagyon jó érzés lenne.
A táv? Az alapvetően 5km az én távom, esetleg felmehet 7km-re. Egy váltót is tudnék élvezni, ahol a csapatért futok.

Szóval akkor itt vannak az álmok. Jöjjenek a cél-jutalom párosok.

Cél: elérni a 75kg-t. Ha sikerül, akkor 1. sütök egy diétás gesztenyetortát, és megesszük a támogatóimmal., 2. csináltatok egy sminktetoválást. 

Cél: találni egy versenyt, amin elindulok, és végigcsinálom szintidőn belül. Jutalom? Hát a befutóérem. De amire igazán nagyon mélyen vágyom, az egy versenynyomatos futópóló.

Hát ennyi. Azt hiszem, egy darabig megint elleszek a célok teljesítésével :)

Nincsenek megjegyzések: