2020. január 27., hétfő

január 27.

Mozgás: ma egy olyan futópadon álltam, amin be tudtam állítani a súlyomat is. Így csöppet több kalóriát hozott ki a végén, mint egyébként szokott.
60:12 perc alatt 5,25km-t tettem meg, gép szerint 584,78kcal-t égettem el, és 120m szintkülönbséget tettem meg. Ez úgy épül fel, hogy 3%-os emelkedőn mentem kb 20 percet 5,2-5,3km/h-val, majd jött 8-szor az 1 perc futás (6,8km/h) 1 perc járás (5,4km/h), és utána megint az emelkedős.
Ma nem tudtam azt a tempót hozni, mint tegnap. Szerintem amiatt, hogy most egymás utáni 3 nap mentem. Holnap zumba, szerdán meg pihenő napot tartok. Szerintem újra futás pénteken vagy szombaton lesz.

Étkezés: a család többi tagjának bolognai volt az ebéd, és múltkor az Aldiban volt alginát tészta, amiben 100g-ban 5kcal van, gondoltam, itt az ideje, és kipróbálom. Nem volt rossz, bár én alapból nem vagyok tésztás. Az adag a csomagolásra írva 125g, de azt elég nevetséges mennyiségnek éreztem, így végül megettem a csomagot, ami 360g, és 18kcal. Nem volt igazából semmi extra. Semmi íze. Az ízt a feltét viszi, szóval csak szaftos dolgokhoz ajánlom, de nem lesz állandó vendég az életemben.
A napot végül 1201kcal-val zártam

Krém: kéz megvolt.

Nincsenek megjegyzések: