2020. január 26., vasárnap

Tervek és célok

Célokra szükségem van, különben elengedem magam. Szükséges hosszútávú és rövidtávú cél is.
Most rövidtávú célom például, hogy 95kg alatt legyen a súlyom, hosszútávú pedig, hogy ismét 83kg környékén mozogjak.
E mellett hosszútávú célom az is, hogy képes legyek 5km-t lefutni. Na, és itt jött be az, amire nagyon hajlamos vagyok, az előrerohanás. Haloványan a távoli jövőben felmerült, hgoy esetleg majd egyszer benevezek egy futóversenyre, és ott fussam le az 5km-t. Persze, hogy már most utánanéztem ezeknek. Hogy miért? Fogalmam nincs. És jött a sokk. Tudtam, hogy van szintidő, és ha az alatt futsz, akkor nem tudsz beérni, de mikor rákerestem, és ezt találtam:

  • 5 km-en 43 perc (nettó idő, az utolsó elrajtoló rajtidejéhez igazodva).
A mezőnyt egyenletes, 8:30 perc/km-es tempóban záróbusz követi. Akit utolér, a buszra köteles felszállni, a célterületre nem léphet be.

Na, ez sokkolt. Iskolásként is mindig az volt, hogy bár lefutottam a távokat (sosem voltam felmentett, pedig erőteljes túlsúlyom volt már akkor is), de sosem értem el a megfelelő szintidőt, és megkaptam az 1-esemet. Na, ilyen érzést soha többet nem akarok! Úgyhogy verseny elengedve.

Nincsenek megjegyzések: