2020. február 24., hétfő

A lónak a túloldala

Ha az ember egy adott diétát követ, hajlamos arra, hogy egy idő után ránézésre tudja, hogy miben hány kalória van. Ez alapvetően igaz is, DE


Mindkét irányba képes vagyok csalni...

Hiába írják rá a zacskókra, hogy mennyi az adag, ha az adag mérete nem egyértelmű. Mai történés: mirelit húsból a zacskó szerint az egy adag 125g, de az nem derült ki, ez hány darab. Én 3-at ettem, de ez csak 65g, ami azért nagyon nem mindegy. Nem akarok alá sem enni az 1200kcal-nak, mert nem kellene, hogy lelassuljon az anyagcserém.
A másik irány, amikor olyan rozskenyeret ettem, amiből az "adag" 1,5 szelet volt. Szépen lassan elcsúsztam a 2 szeletig, de elhittem, hogy tartom a mennyiségeket, majd rájöttem a mérés után, hogy nem véletlenül nem fogytam, ha mindenhol elcsalok 50-100kcal-át, az nagyon gyorsan lesz egy nap alatt 500.

Nincsenek megjegyzések: