2020. február 9., vasárnap

február 9.

Mozgás: sosem gondoltam volna magamról, hogy képes leszek vasárnap hajnalban kelni azért, hogy mozoghassak, hát ma megtörtént :) Fél 7-re húztam órát, hogy legyen időm magamhoz térni, reggelizni, gyereket elvinni melóba..., és 8 előtt 10 perccel már vártam a konditerem előtt a nyitásra.
Az edzésterv szerint már új hét kezdődött volna, de úgy érzem, muszáj megismételnem a múlt hetit. Még nem vagyok készen arra, hgoy a 2 perc futás után csak 1 perc járás legyen, ne 2. Úgyhogy a héten megint az a cél, hogy 4x2 perc futás legyen közben 2 perc járás, és előtte-utána  járás emelkedőn.

Étkezés: 1204kcal. De ma állandóan ennék. A második napon vagyok, szóval végülis érthető, de kifejezetten hősnek tekintem magam, hogy sikerült ellenállnom a kísértésnek.

Krém: kéz megvolt, mindjárt pótlom az arcot is.

Nincsenek megjegyzések: