2020. február 15., szombat

február 14.

Este már nem volt erőm írni, mikor hazaértem, de beszámoló nem maradhat el :)

Mérleg: péntek, tehát mérlegelés: 95,6kg.

Mozgás: voltam a konditeremben, futottam 4x2 percet, most már végig 8km/h-val. A többi 5,6km/h-val gyaloglás volt emelkedőn. Végül az 1 óra alatt összesen 5,73km-t tettem meg, és a gép szerint 420kcal-t égettem el.

Étkezés: este iskolai alapítványi bálba mentünk, ahol a bál része a svédasztal is. Nagy dilemma volt, mit tegyek, végül arra jutottam, itthon megvacsorázom, és ott nem eszem semmit. Még süti verseny is volt, amit persze kóstolóval egybe kötve kellett pontozni... Végül 2db kis pogácsára elcsábultam, így 1401kcal-lal zártam a napot, de hősnek nyílvánítottam magam.

Krém: kéz megvolt, arcban nem vagyok annyira jó.

Nincsenek megjegyzések: