2021. január 1., péntek

1 éve

December 30-án kezdtem bele, akkor búcsúztam el a 103-as számú háztól és fogadtam meg, hogy heti 2 zumba és heti 3 séta lesz, és hogy visszafogyok 85kg alá és krémezni fogom magam.

Le akarom zárni az évet, ezért december 31-én írok összegzést.

Mozgás: 146 pihenőnapot tartottam, azaz 220 napon mozogtam valamit. Zumba, séta, futás vagy torna Szilvivel. Ezek voltak a lehetőségek. Voltak napok, amikor kettő is beficcent.

Étkezés: 311 napon sikerült 1300 kcal alatt tartanom a napot, és 34 napon szállt el 1500 fölé menthetetlenül. 20 nap sikerült a kettő között megállnom.

Krém: januárról nincs statisztikám, így a maradék 335 napról tudok nyilatkozni. 100 nap csak a kezemet, 220 nap arcomat és kezemet is bekentem, és csak 15 nap volt amikor egyiket sem.

Jövő évi tervek: szeretnék újra futni, és eljutni a tempóval odáig, hogy részt tudjak venni egy futóversenyen, és a záróbusz előtt beérjek egy 5km-es távon. Ennek alapja az, hogy a lábam minél előbb rendbe jön.

Szeretném elérni a 75kg-t, és ha ez sikerül, akkor egy tetoválást 1/2 felirattal.

Teljesen át szeretnék térni a teljes értékű növényi étrendre.

Többet írni, mint eddig.

Nincsenek megjegyzések: