2021. január 23., szombat

január 22.

Mérleg: 75,5 kg

Mozgás: reggel voltam sétálni kb 40 percet, majd elmentem futni délután.
20:23 2428m 2x13 perc futás, 1 perc séta volt a terv. Nem jött össze. A második futást a felénél feladtam 🙁 Mára nem terveztem futást, de van bennem némi feszkó a holnapi felvételitől, meg besokalltam a pestistől is. És felavatandó ruhadarab is érkezett ❤ Majd legközelebb jobban megy. Brúnó mindenesetre hálás darab, nem fájdítja a lábam.

Étkezés: felvételi para van, amit értem, megettem. A vegánságot legalább tartottam.

Krém: arc is kéz is.

Reggeli: zabkása

Tízórai: sütőtök, kávé

Ebéd: bab-gomba ragu, brokkoli, bulgur savanyú, puding és kávé

Uzsonna: turmix

Vacsora: purpur kenyér kencével zöldséggel

Pótvacsora: na, innentől megettem mindent.

Nincsenek megjegyzések: